Po včasnom písomnom odvolaní môžete tovar vrátiť predajcovi (predajca nie je Lapert.sk). Vezmite prosím na vedomie, že Vám môžu vzniknúť náklady na vrátenie tovaru.
Postup:
1. Kontaktujte našu zákaznícku podporu na e-mail: info@lapert.sk
2. Pokiaľ sú splnené platné legislatívne podmienky pre vrátenie tovaru, vo Vašom zastúpení Vám vykomunikujeme možnosť vrátenia tovaru s konkrétnym predajcom.
3. Obdržíte od nás pokyny na vrátenie tovaru podľa toho, aký spôsob vrátenia konkrétny predajca ponúka. Dostanete návratový štítok pre bezplatné vrátenie spoločne s SMS správu, v ktorej budete informovaní o spôsobe a čase vyzdvihnutia zásielky kuriérom alebo obdržíte spätnú adresu predajcu s inštrukciami, ako postupovať.
V niektorých prípadoch áno.
Spravidla platí, že predajcovia, ktorí predávajú tovar nízkej hodnoty, neposkytujú bezplatné vrátenie a náklady vynaložené na vrátenie tovaru vznikajú Vám ako kupujúcemu.
Nie je to však pravidlom. Aj predajcovia ponúkajúci drahší tovar nemusia bezplatné vrátenie ponúkať.
Pokiaľ potrebujete zistiť, aký spôsob vrátenia ponúka Vami vybraný predajca a zaujíma Vás, či náklady na vrátenie nesiete Vy alebo konkrétny predajca, neváhajte kontaktovať našu zákaznícku podporu na e-mail: info@lapert.sk
Potom, čo predajca obdrží Vašu vratku tovaru, vrátime Vám fakturovanú čiastku v priebehu niekoľkých pracovných dní. To sa zvyčajne deje automaticky.
Objednávku môžete písomne zrušiť v zákonnej lehote 14 dní od prevzatia tovaru bez udania dôvodu.
Tovar potom môžete vrátiť predajcovi (predajca nie je Lapert.sk).
Potom, čo od nás alebo od príslušného predajcu obdržíte návratový štítok či spätnú adresu pre vrátenie, máte päť dní na odovzdanie balíka na miestnej pošte a zaslanie podacieho čísla zásielky nám na e-mail ako potvrdenie o odoslaní v stanovenej lehote.